vrijdag 19 februari 2010

Zomaar

Leuk doosje



Ik ben weer crea geweest en heb een doosje voor een kleinigheidje gemaakt
Het doosje had ik al en heb ik uitelkaar gehaald en er zelf een mal van gemaakt
Het papier is van Julliëte wat ik zelf een erg mooie lijn vind het glittert en ik ben gek op glitters
Het is heel eenvoudig gehouden met wat hartjes en een bloemetje en ik heb wat takjes uitgeponst
Ik ga er iets indoen voor mijn moeder omdat ze me geholpen heeft met mijn slaapkamer behangen , ik weet alleen nog niet wat
Het doosje is niet zo groot dus ga morgen maar opzoek !!



Groetjes Miranda....

3 opmerkingen:

  1. schattig doosje! Fijn dat het behangen er ook weer op zit.
    Wat goed dat je zelf een mal gemaakt hebt van een bestaand doosje.
    groetjes Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Miranda

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/02/candy-zum-1-blog-geburtstag.html

    Love from Switzerland
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi miranda,

    bedankt voor je berichtje op onze blog, leuke blog heb je komen nog weleens kijken.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen