donderdag 11 maart 2010

Leuk kaartje

Gisteravond eindelijk weer eens een kaartje gemaakt



Had afgelopen weekend geen tijd en v.d week was er ook niks van gekomen
Het papier is van 'basic grey' een afdrukje van magnolia (ze zijn zo sweet)



Ik heb er wat bloemen van joy met de cuttle-bug bij gemaakt en een paar takjes met de takjes pons (nu weet ik niet of dat aan die van mij ligt, maar wat gaat dat ding vreselijk zwaar)



Een paar strassteentjes (van kruitvat)en een bedeltje erbij
De roosjes heb ik van xenos en ik vind ze erg leuk



De vleugeltjes van de hommel en het lijfje van de vlinder heb ik met glitter glue van kars bewerkt

Fijne dag
Groetjes Miranda XXX

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!!!Ziet er heel gezellig uit met die bloemetjes.
    Groetjes van Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart geworden.

    PS. 20 maart is er een demo / beurs in het Atlas Hotel in Spijkenisse van Doe @ ding.

    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt. Ik heb nog wat rondgekeken op je blog en heb zitten genieten.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend lieve kaart!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet je ook nog even als volger aanmelden als je aan de candy meedoet.Dus niet vergeten.haha
    Leuke kaartjes heb je gemaakt hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen