zondag 7 maart 2010

Uitdaging maart

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de uitdaging van maart bij 'kaarten maken met tiets'



Het stempeltje is een magnolia en het papier is van S.E.I. de lijn 'Jocelyn'
Zelf vind ik dit papier super mooi (noa heeft het uitgezocht)
het kaartje vind ik ook erg leuk geworden en ik vind dat het inkleuren alsmaar beter gaat (kijk veel bij jullie op je blog om ideetjes op te doen) ;)



Ik hoor graag wat jullie ervan vinden,

Groetjes en een fijne zondag
Miranda XXX

3 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Voor iemand die nog niet lang bezich is doe je het al heel goed. Vind je kaart heel goed gelukt.

    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miertje, long time no see. Ik vind het een mooi kaartje geworden hoor. Het inkleuren doe je ook prachtig. Leuk die verschillende tinten. Zo krijg je echt diepte in je stempel. Noa heeft een goede smaak.
    Groetjesssssssss van Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Miranda, het stempeltje vind ik erg schattig.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen