donderdag 15 april 2010

Challenge van Sketch en Stash

Met dit kaartje wil ik mee doen met de challenge van Scetch en Stash
De opdracht is om de sketch te volgen en iets te gebruiken wat je nog niet eerder gebruikt hebt



Bij mij is het, het papier van Basic grey (had het al een poosje in huis maar nog niks mee gedaan en de brads had ik ook nog niet eerder gebruikt



Het afdrukje is ingekleurd met derwents (ook nieuwe kleurtjes)



Het papier dus van Basic Grey
Een paar bloemetjes erop
De brads geen idee waar ik ze vandaan heb
Een lintje van de Action
En ik heb er zomaar opgestempeld

De kaart is voor iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken....

Alvast bedankt voor de reacties... lees ze altijd met veel plezier

Groetjes Miranda Xxx

9 opmerkingen:

  1. je kaartje is echt heel mooi zeg, mooi papier heb je gebruikt en wat een lief stempeltje,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zeg. Ik vind dat je het prachtig hebt ingekleurd.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden. Veel succes met de challenge.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    een hele leuke kaart en dat stempeltje is een schatje!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, je stempelafdrukje is echt een lieverdje.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card Miranda, gorgeous papers and colours that are perfect with your sweet image.
    Thanks for joining in with Sketch & Stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww, how adorable! the texture looks so beautiful!!
    Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt zeg!! Echt heel leuk! Succes met freubelen!
    Las dat jullie een moeilijke tijd achter de rug hebben. Weet helaas wat je mee maakt als iemand plotseling overlijdt. Mijn broer is op 37 jarige leeftijd plotseling overleden. Ik wens jullie heel veel sterkte!!!!
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card, and what a cute image. Thank you for joining in the Sketch and Stash this time.
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen