dinsdag 20 april 2010

Kaartjes

Vorige week dit kaartje gemaakt



Afdrukje: Forever friends



Papier: Basic Grey
De bloemntjes zijn van joy en ik heb het in gekleurd met derwent
Lintjes komen bij de action vandaan en ik heb er hartelijk gefeliciteerd op gestempeld

Gister avond heb ik een kaartje gemaakt met het stempeltje wat ik pas bij Esther heb gewonnen
Ik vind dit zo'n schattig meisje met het bloemenmandje



Het papier is het zelfde als van het andere kaartje, Basic Grey
Bloementjes van Joy (ook gewonnen bij Esther)



De hartjes van de cuttlebug en met een bloemenmal geémbost
Een lintje met een labeltje en daar Hoera op gestempelt




Groetjes Miranda...

10 opmerkingen:

  1. allebei zijn het schatjes ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda!!

    Ik sluit me helemaal aan bij Joyce!
    Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt zeg!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaartjes heb je weer
    gemaakt echt toppie hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartjes zijn heel mooi geworden en leuk om te zien wel stempeltje je met de candy hebt uitgekozen,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer hele leuke kaarten Miran. Die cuttlebug is ook een wondermachine he?
    Liefs van Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    wat een superkaartjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is leuk geworden, vindt je stempel die je gebruikt hebt ook heel erg leuk.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten.
    Leuk de geëmboste hartjes.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Miranda

    Er staat iets op mijn blog voor je

    ger Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik heb iets op mijn blog staan voor je.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen