zondag 9 mei 2010

Hoera

Vandaag moederdag en ik ben heerlijk verwend, we hebben alleen jammer genoeg een zieke (knapt nu weer een beetje op) Rody is aan het overgeven geweest
Thuis is dat niks maar op de camping helemaal niet
We hebben nog lekker een weekje en ik geloof dat ze wel iets beter weer op gaan geven, zou wel lekker zjn hoor

Maar vandaag heb ik eindelijk weer eens een kaartje gemaakt, je komt er bijna niet aan toe hier



Het papier is van de Action en ik vind het lekker vrolijk, de bloementjes van Joy en de vlindertjes heb ik bij xenos mee genomen en het lintje ook



Groetjes en tot snel
Miranda Xxx

5 opmerkingen:

  1. wat een lekker vrolijk kaartje prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er zeker vrolijk uit, heerlijke fleurige kleuren.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en vrolijk dit kaartje! Heel mooi!
    Wat vervelend dat Rody ziek is. En het weer zit ook al niet zo mee. Ik hoop dat het weer beter wordt en dat jullie lekker nog een weekje kunnen genieten.Ook nog beterschap voor Rody.
    Lieve groetjes van Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk fris en mooi kaatje
    en beterschap met Rody

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en vrolijk kaartje.
    En nog een gezellige week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen