zondag 2 mei 2010

Kaartje 65

Hallo,
Hier vanuit een hele natte camping maar een kaartje plaatsen
Gistermiddag heb ik deze gemaakt voor iemand die 65 jaar word, het was een opdrachtje
Dat is natuurlijk altijd leuk !!!
Geen stempeltje gebruikt deze keer
Maar desondanks vind ik hem zelf wel erg leuk geworden



Het papier is van Basic Grey
Bloemetjes van Joy
En er 65 op gestempeld
Nog een paar bedeltjes erbij en ik vond hem weer goed !!



Fijne zondag en nu maar hopen dat het snel weer op knapt
Groetjes Miranda...

8 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het echt een schitterend
    kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He naamgenoot,
    Niet gestempeld schrijf je? En die 65 dan?? HIHI. Nog veel plezier op de camping en ik hoop op beter weer voor je.
    Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk kaartje Miran.
    Wat een weer toch. Jammer hoor. Ik hoop dat het beter gaat worden.
    Groetjes van uit een net zo nat Goeree.
    XXX Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is heel mooi geworden echt super en balen van het weer hé hopelijk klaart het snel op ,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    heel erg mooi kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker frissig kaartje, en dat weer mag van mij beter hoor, leuk dat je meedoet met mijn candy, ik zie alleen je mail adres niet als je mij een kaartje wil sturen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,

    Wat zijn je kaarten mooi. Jij houdt zoals ik kan zien ook van Magnolia.
    Bednnkt voor je bezoekje aan mijn blog.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke kaartje hoor....
    En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen