donderdag 10 juni 2010

Doosjes


Deze doosjes heb ik gemaakt voor mijn dochter Noa 
Ze word 25 juni 8 jaar en geeft 23 juni een kinderfeestje
Als de kindjes weg gaan kan ze deze mee naar huis geven
Ik heb er een snoepje in gedaan en een klein spellentje er aan gehangen
Bloementjes erop
Een 8 erop gestempeld en vooral alles lekker rose gehouden... de meeste meiden houden daar wel van !




Dit zijn ze allemaal


En dit de achterkant!!!
Groetjes Miranda

Ben ik nog ff
Zie ik net dat ik de candy bij Yvonne heb gewonnen
Nogmaals bedankt Yvonne, ben super, super blij !!!

9 opmerkingen:

  1. hoi

    wat prachtig gemaakt,dat zal je dochter wel mooi vinden!!!

    ik vind ze hartstikke leuk!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en super origineel is dit, dat zullen die kindertjes heel erg leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er wel heel erg leuk uit en wat zullen ze daar blij mee zijn. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vriendinnetjes boffen met zo'n mooie traktatie.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miranda,

    Van harte gefeliciteerd met je prijs!!!

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je doosjes leuk geworden.
    Ik zal dat je een candy gewonnen hebt. Gefeliciteerd ermee.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel graag gedaan Miranda!
    En leuk gedaan, de doosjes!! Je dochter zal het leuk vinden om ze straks uit te mogen delen!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke dingetjes heb je de laatste tijd gedaan zeg!!! Hartstikke leuk!
    Wat een leuke doosjes zeg!!! Zullen de meiden ontzettend leuk vinden (alhoewel, heb ook allemaal tasjes gemaakt voor mn dochter dr verjaardag, maar ben bang dat ze bij sommige in de prullebak verdwijnen, haha. Vorig jaar had ik vlinders gemaakt, heel wat uurtjes op gezeten en daar gingen ze gelijk de prullebak in, daar baalde ik wel van zeg. maar goed, het zijn kids).
    Leuk dat je de candy hebt gewonnen zeg. Veel plezier ermee!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen