donderdag 24 juni 2010

Friday Sketchers

Hallo,
Met dit kaartje wil ik meedoen bij Friday Sketchers
Met deze sketch





Stempelafdrukje van Magnolia en ingekleurd met derwent
Bloemen met mijn nieuwe retro pons.... waar ik heel blij mee ben !
Takjes erbij
Een labeltje met Hoera erop gestempeld
Papier is van Daisy en Dandelion

Morgen is mijn dochter jarig, 8 jaar word ze alweer
Gister hebben we der feestje voor der klasgenootjes gehouden
Het was super mooi weer en heel gezellig
Lekker alles in de tuin en speeltuintje kunnen doen

Mooi zonnige dag voor iedereen !!
Miranda
Xxx

7 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met deverjaardag van je dochter.
    mazzel had je gisteren met het weer, om een feestje te geven.
    Je kaart vind ik TOPPIE.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Wat een schitterende kaart is dat Miran.
    Alvast gefeliciteerd met Noa. Heerlijk dat je het feestje buiten kon houden.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje.
    Lekker feest vieren morgen, veel plezier.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige dag morgen en alvast gefeliciteerd met Noa.
    Wat een leuke kaart, en die pons is inderdaad helemaal geweldig, je zal er vast veel plezier van hebben.
    De bloemen die ik zelfmaak, maak ik met de Retro flower pons, misschien een leuk idee!!

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en alvast gefeliicteerd met je dochter

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je bij bericht van 11 juni met de tekst kaart met zelfgemaakte bloem kijkt daar staat een link bij als je daarop klikt kom je vanzelf bij hoe je de bloem kunt maken.

    Succes ermee.
    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen