vrijdag 11 juni 2010

Kado kaartjes

Dit kaartje heb ik gemaakt naar een tutorial van Ge-We Hobby
Ik vond dit zo leuk dat ik hem gelijk ben gaan uit proberen


Het is een geld kaartje
Papier is van Stacy claire boyd
De vlinder van Marianne
Bloemetje van joy
Roosje van  Xenos
Gehaakte vlinder ook van Xenos



Binnenkant


Hier het hele kaartje


Ik had de smaak te pakken dus ben er gelijk nog maar 1 gaan maken
en dat is deze geworden


Papier ook weer van Stacy claire boyd
Takjes met een takjes pons gemaakt (net nieuw)
Een lintje van mijn mams
Bedeltje van een armbandje van Action


Binnenkant met make a wish, gemaakt met de cuttle bug


 En hier nog het labeltje
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Zelf vind ik ze erg leuk ook om te maken
Groetjes en een fijn weekend !!
Miranda
Xxx
                                                                                          


7 opmerkingen:

  1. Hey jij bent dus ook nog wakker.
    De geldkaartjes zijn heel erg leuk geworden hoor. Zo'n kaart is al een kadootje op zich.
    Nou ik ga mijn mandje maar eens opzoeken.
    Groetjes XXX Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi geworden.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg mooi uit, leuk om zo geld cadeau te geven.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een prachtige en originele vlop/kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn goed geslaagd. Leuk om te krijgen.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn beide prachtig geworden. super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartjes en het patroontje
    is ook zo leuk heb het ook opgeslagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen