dinsdag 29 juni 2010

You are Amazing

De dochter van mijn vriendin mag zaterdag afzwemmen
Dus dat verdiend een kaartje
Ik wil gelijk meedoen met de challenge van Create4fun


De cirkels weer uitgestand met spellbinders en de texst met Word 2007 gemaakt (Nicole)


De bloemen met de Retro pons en met de mallen van Joy
En ik heb mijn nieuwe gewonnen Martha Steward pons gebruikt, ik vind hem geweldig
Ik heb hem gewonnen bij Mariska
De tekst stempel die ik gebruikt heb, heb ik ook bij Mariska gewonnen en ik vond hem nu wel heel toepasselijk !
De dochter van mijn vriendin heeft er heel lang overgedaan en heeft eindelijk haar angst overwonnen en dat vind ik zo geweldig !
Hij gaat vrijdag op de bus zodat ze hem een zaterdag heeft !
Nog een paar strassteentjes erbij en klaar !
laat maar horen wat jullie ervan vinden !
Miranda Xxx

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Miranda, ik vind het papier zo ontzettend mooi!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en origineel kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend, zo'n prestatie verdient ook zo'n mooie kaart.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, jij gaat goed zeg. Echt weer een prachtige kaart.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk, mooie kleuren
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje zal de ontvangster super vinden.

    gr Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    geweldig mooie kaart!!!

    gaaf papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen