maandag 23 augustus 2010

Kaartje voor Durvina

Hallo
Zo na een heftig weekend (heb zo'n mega kiespijn gehad) ben ik vandaag naar de tandarts geweest en heeft ze een wortelkanaal behandeling gegeven nu moet ik woensdag terug omdat het zo erg geirriteerd was dat ze het niet verdoofd kreeg (heb zoveel pijn gehad bij haar) en nu heeft ze er iets ingedaan zodat de wortel af sterft en hoop ik dat ze het een woensdag af kan maken ...

Maar nu even over het kaartje van Durvina... Ze is vandaag jarig, Gefeliciteerd en nog vele jaren
En omdat ze jarig is geeft ze een candy weg
Om mee te doen moest je een verjaardags kaartje naar haar sturen en dit is mijn bijdrage


Papier heb ik gewonnen met een candy
Afdrukje ingekleurd met Derwent


Bloemen met de retro pons en er strasssteentjes ingeplakt
Nog wat meeldraadjes en er een kaartje met hoera erop bij gestopt !


Zelf vind ik hem erg leuk geworden
Als het goed is heeft Durvina hem vandaag ontvangen
groetjes Miranda Xxx

6 opmerkingen:

  1. ziet er super uit hoor , groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi miran, oohh meid wat naar voor je die kiespijn, brrrr weet er alles van hoor, maar je kaart voor durvina is echt heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Miran, wat erg dat je zo'n kiespijn hebt. Ik weet er alles van meid want ik heb menig uurtje doorgebracht in de stoel van de tandarts en als de ontsteking erg was kon het ook bij mij niet verdoofd worden. Ik hoop voor je dat de pijn minder gaat worden en dat het een woensdag afgemaakt kan worden.
    De kaart voor Durvina is heel mooi geworden. Ik heb ook wat gemaakt voor haar en zal het ook nog op mijn blog zetten.
    Beterschap,
    Liefs Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Ik leef met je mee, ben zelf ook Lang geleden) aan een wortelkanaal geholpen zonder verdoving, daar wordt je niet vrolijk van.
    Ik wens je veel sterkte wonsdag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is het geworden Miranda
    Hoop dat je woensdag verder geholpen kan worden en je dan helemaal verlost bent van de pijn.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een toestand met je kies zeg ik hoop dat de pijn snel minder gaat worden, je kaartje is in iedergeval helemaal geweldig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen