donderdag 19 augustus 2010

Zomer


Hallo,

In de zomer heb ik 1 kaartje gemaakt.... niet veel he
Maar het was zo'n mooi weer en dan zo warm op de camping dat er niks uit mijn handen kwam
Maar ik wil toch ff het kaartje laten zien


Het is voor het eerst dat ik zo'n soort kaartje maak !
Vond het wel erg leuk
De afdrukjes zijn van Magnolia
Ingekleurd met derwent
Papier is weer van de action
Bloemen met de retro pons en een lintje !


Groetjes en een fijne dag !!
Miranda Xxx

p.s. de foto's zijn niet helemaal top !

7 opmerkingen:

  1. wat een prachtig vrolijk kaartje heb je gemaakt , erg leuk met dat doorkijkvenster
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje Miranda! Helemaal leuk!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een schattig kaartje hoor miranda. Ik moet eerlijk zeggen dat er deze week niet veel uit mijn handen komt. Heb nog een paar kleine opdrachtjes staan en dan wil ik echt wat voor mezelf gaan doen.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje zeg. Je was trouwens fanatief met de spulletjes meenemen op vakantie. Ik had zelf een 3d blok meegenomen, maar het is zo weer mee terug gekomen, haha. Ga nu weer proberen erg actief te zijn, is ook wel nodig want er moet weer veel gebeuren!!
    Veel knutsel-plezier!! Grtjs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mmooi zomers kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een vrolijk kaartje geworden.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen