donderdag 9 september 2010

Doosje

Dit doosje heb ik voor mijn vriendin gemaakt
Ze is vandaag weer uit het ziekenhuis gekomen en ik vond het wel leuk om een aardigheidje te geven
Het is het model van een pickwick doosje
Ik heb er chocolaatjes ingedaan
2 Kaarsen erbij en nog een geurzakje
Nog een extra zakje chocola (altijd lekker)
En dat alles op een dienblaadje met potpourie gezet



De roosjes heb ik zelf gemaakt en ben er heel trots op !
Voor de rest vrij simpel gehouden, vond het papier al mooi genoeg


Op de achterkant een swirl en een paar bloemetjes met een lint van fluweel

Fijne avond Miranda
Xxx 

13 opmerkingen:

  1. Wauw wat ziet dat er mooi en gezellig uit
    daar zal zeker heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Wat heb je dat leuk gedaan, daar zal je vriendin wel blij mee wezen!!

    Groetjes Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf doosje heb je er van gemaakt. Zal ze best blij meewezen.

    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een prachtig kadootje om te geven of te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een mooi cadeau, je rozen zijn prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mega schattig doosje en leuk met al die andere kleine dingetjes; het is een prachtig setje!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Miranda. Leuk kado hoor. Nu maar hopen dat ze goed opknapt.
    Fijn weekend alvast,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk doosje zeg!!

    Enne wat leuk dat je met de candy mee doet...
    Zie uit naar het kaartje, altijd leuk hé kaartjes te krijgen, hihihi!!!

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een mooi kado heb je gemaakt en samengesteld, echt top
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw dat is een knap werkje, ziet er prachtig uit.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een superleuk en mooi kado,heel mooi gemaakt.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, Miran
    Ik heb je getikt. Ik wil nu wel eens weten wt er toch altijd in je tas zit, haha.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen