maandag 13 september 2010

Getikt

Hallo!!

Nou, ik ben getikt door Ester van Pierelantijntjes erg leuk maar nu moet ik wel wat dingen over mezelf gaan vertellen ... Daar komt ie:

1. Wat heb je in je tas noem 4 dingen

1.Portemonee, heel belangrijk zitten namelijk foto's en briefjes en heel soms ook nog een klein beetje geld
2.Mobiel, ook heel belangrijk ben ik altijd berijkbaar
3.Heel veel losse bonnetje, ben niet zo'n kei in het opruimen van mijn tas
4.Mijn zonnebril, heb ik altijd bij me want ik hoop op heel veel zon !

2. Noem 4 dingen die je altijd heb willen doen maar nog niet gedaan heb,

1.Heb eigenlijk geen idee,
2. ???
3. ???
4. Misschien dan........echt geen idee

3. Noem 4 favoriete voorwerpen uit mijn slaapkaer

1. Met stip op 1 mijn BED
2. Een leesboek, ik lees ieder avond even
3. Mijn fohn
4. De gordijnen, ik wil graag dat het lekker donker is als ik ga slapen

4. Noem 4 dingen die je op dit moment erg leuk vind

1. Scrapkaarten maken en dan vooral het inkleuren met Derwent
2. Bloggen, bij jullie allemaal die mooie kunst werkjes bekijken
3. Naar de camping gaan, we hebben een seizoenplaats en gaan als het even kan ieder weekend
4.En lezen

5. noem 4 dingen die jullie nog niet van me weten

1. Ik altijd aan de lijn ben maar eer het avond is ik het alweer vergeten ben
2. Misschien wel een beetje slordig ben, met af en toe een opruim uitspatting !
3. Dat ik vroeger gerookt heb als een ketter maar nu al meer dan 12 jaar clean ben, hahahhah
4. Dat ik heeeel graag heeeel lang uitslaap, maar dat lukt eigenlijk nooit

6. Noem 4 dingen uit je buro la

1. Ik heb geen buro, dus ook geen buro laatjes
2.
3
4


Zo dit waren mijn antwoorden ik hoop dat ik mezelf genoeg bloot heb gegeven
Nu moet ik er ook vier tikken, daar gaat ie

1 Sandra
2 Rolinka
3 Jolande
4 Annemarie en Merit

Groetjes en ik hoop dat jullie mee doen !
Miranda Xxx

1 opmerking:

  1. Heu Miranda,
    haha wat heerlijk om jou onthullingen te lezen. Ja die losse bonnetjes in de tas herken ik ook. En dat lijnen ook natuurlijk. Leuk dat tikkertje, zo komen we heel wat aan de weet van elkaar.
    Fijne week,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen