woensdag 8 september 2010

Hallo,
Dit kaartje heb ik gister gemaakt
Hij is voor iemand die aankomend weekend 1 jaar getrouwd is
Het papier is weer van de gewonnen candy en vind het nog steeds geweldig!!
Een paar swirls erbij
Afdrukje ingekleurd met derwent
Vlindertjes van Joy
Plakparels van kruidvat
De tekst heb ik met Word 2007 gemaakt en daarna met de circel door de cuttlebug heen gehaald



En dit is de binnenkant
Cardstock door de cuttlebug gehaald met hartjes motief
Hartelijk gefeliciteerd erop gestempeld
Hij is vij eenvoudg maar vond het papier zo mooi dat ik hem niet te druk wilde maken

Ik heb ook nog een kaartje voor Merit gemaakt omdat ze bijna jarig is en dan een candy weg geeft maar die laat ik nog niet zien, die staat nog even op mijn kast te pronken,  maar zodra ik hem verstuur naar Merit zal ik hem plaatsen
Fijne avond
groetjes Miranda
Xxx

2 opmerkingen:

  1. wat een lief, romantisch kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en zo lekker romantisch is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen