woensdag 15 september 2010

Kaartje voor Rolinka

Hallo,
Hier mijn kaartje voor de verjaardags candy van Rolinka (ik hoop dat je hem ontvangen heb, Rolinka !)


Vind zelf de kleuren van het papier echt super mooi
Afdrukje ingekleurd met Derwent
Papier Basic Grey
Swirl
Lintje en wat bloemen met plakparels
Taart en Kadootjes erop gestemeld
De ketting heb ik bewerkt met glitter lijm


Dit kaartje is in de zelfde lijn ook weer ingekleurd mer Derwent


het is Jouw verjaardag erbij gestempeld
Het randje van haar rok heb ik bewerkt met glitter lijm en ook de waaier
jammer dat het op de foto nooit zo goed te zien is
Zelf vind ik ze allebei erg leuk geworden...


Ga vanmiddag shoppen met mijn moeder en de kids, ze moeten allebei een nieuwe winterjas, dus misschien vanavond nog een poosje freubelen ?
Fijne woensdag
Miranda
Xxx

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes mooi papier ook Miertje.
    Veel succes met het shoppen.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid ze zijn geweldig leuk en wat een mooi papier en ook "Butengeweun"mooi ingekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjen heb je gemaakt.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Nou ik vindt het kaartje super!!!
    Erg leuk hoor om post te krijgen...

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Miranda!! Helemaal leuk!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een suoper lief en mooi kaartje
    heb je weer gemaakt Miranda

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Miran.
    En ben je goed geslaagd?
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou dat ziet ergaaf uit ,en wat heb je dat gaaf gedaan zo met die ene stans van marianne design ,mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh dit zijn weer hele leuke kaartjes Miranda!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaartjes...super ingekleurd
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen