donderdag 2 september 2010

Kadokaart en eerste kertskaart

Hallo,
Gistermiddag weer lekker zitten freubelen
Ik moest een kado kaartje maken en dit is hem geworden
De vraag was of ik hem met paars wilde doen... zo gevraagt zo gedaan


Papier is van de action
Ingekleurd me derwent
Bloemen met de retro pons
Lintjes erop
Tekst stempel heb ik eens gewonnen met een candy 'Wishing you a pertecf day'
Cirkel met de cuttlebug , Spellbinders
Labeltje erin waar je geld in kan doen


En dit is mijn eerste kerstkaartje geworden



Fijne dag allemaal
Xxx Miranda

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje!
    En tja... die kerstkaarten gaan ook weer beginnen. Heb ook al een blokje gekocht!
    Tot zaterdag bij Durvina!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes en ik vind paars ook
    wel erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, je kerstkaart is een plaatje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje,mooie kleuren ook. en die kerstkaart is ook geweldig leuke stempel. Ja we kunnen weer aan de slag met de kerstkaarten,maar ook weer wel leuk om te dooen.
    Ik zie je zaterdag wel bij Durvina.

    tot dan groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hohoho, wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt Miranda. Ik ben nog steeds niet bij van vorig weekend en nu hebben we weer een weekend vol visite en verjaardagen voor de boeg. Dus veel kunnen freubelen heb ik niet. Hopelijk volgende week weer.
    FIjn weekend,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen