zondag 26 september 2010

Kerst !!!

Hallo,

Heb mijn tijd van het weekend besteed aan kaartjes maken... heb 3 kerstkaarten gemaakt en doe gelijk maar mee aan een aantal challenge's
Met dit kaartje wil ik mee doen met de challence Create4fun - sketch
En Totaly gorjuss - kerst


Afrdukje - Marianne Design
En de kerstboom ook
Ingekleurd met Derwent
Er oh, denneboom en fijne feestdagen erop getempeld
Papier van Basic Grey


Op het mutsje heb ik glitterlijm gedaan
Het cardstock achter het adfrukje ge-embosd met sterren


Het volgende kaartje,
Hiermee wil ik meedoen met de challence van , Friday Sketchers - sketch
En A spoonfull of sugar - alles mag


Beertje is een afdruk van Lilly of the valley en ingekleurd met derwent
Papier van making memories 'noel'
2 knoopjes met een touwtje
December groetjes erop gestempeld


De sneeuwster is van Marianne Design
En dat spul wat er achter zit heb ik van mijn moeder en is erg grappig


Het laatste kaartje,
Hier wil ik meedoen bij Sketch- Saturday - sketch
En met de challenge van een hoop inspiratie blog - kerst (bedankt Hetty voor de tip !)


Beertjes weer van Lilly of the valley
Hartjesrand van Martha Stuward
Papier Making memories´Noél´
Bloemen van Joy
Sneeuwster van Marianne Design
Kerst eyelet


Afdrukje ingekleurd met Derwent


Zoooo, dat was een hele lijst !
Maar ik heb me niet verveeld en het was toch geen mooi weer hier
Dus wat kan je beter doen dan knutselen
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groetjes Miranda
Fijne zondag nog !
Xxx

11 opmerkingen:

  1. whow prachtig zijn deze schattige kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ziet er alemaal super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaartjes je kan ook
    nog meedoen met EHI challenges blog als je wilt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw schitterend kaartjes
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes.
    En er staat iets voor je op onze blog

    gr Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn het stuk voor stuk leuke kaarten, en wat een leuke afdrukjes heb je.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes zijn zijn super.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig al met de kerstkaarten!! Ze zijn leuk geworden!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo je bent aardig bezig geweest! Hele leuke kaartjes hoor!!!
    Succes met knutselen!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super card hun, and such a gorjuss image. Thanks for joining in with Christmas at TG this week. Hugs, Sxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous cards :)
    Love the image used on your card for our challenge
    Thank you for joining us at sketch saturday
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen