dinsdag 7 september 2010

Veel liefs

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn vriendin, ze ligt op dit moment in het ziekenhuis en dan is het altijd leuk om kaartjes te ontvangen



Met dit kaartje wil ik ook gelijk meedoen met challenge van Just Magnolia 'Anything Goes'

Het afdrukje had ik al laten zien maar heb er nu een kaartje van gemaakt
Ingekleurd met derwent
Papier is heb ik gewonnen met een candy... en vind het super mooi
Bloemen erbij
Veel liefs erop gestempeld
Plakparels

Het 2de kaartje is ook ingekleurd met derwent

Papier basic grey
Lintje, Bloem en plakparels
Withe love erop gestempeld !

Groetjes Miranda
Xxx

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes Miranda en het is zeker mooi papier.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Miranda wat een super mooie kaartjes
    zijn het en het papier is zeker heel erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve en schattige kaartjes, prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je kaarten mooi geworden.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet card, love your colour combo and wonderful details. Thanks for joining us at JM this week x

    BeantwoordenVerwijderen