maandag 20 september 2010

Vorige week nog een paar kertskaarten gemaakt
Allemaal ingekleurd met Derwent
Bij deze heb ik het roosje weer zelf gemaakt !
Papier van Marianne desing
Stempel December groetjes


Het Papier vind ik zelf erg mooi (dat aqua blauw)
Magnolia
Bloemen met de retro pons takjes erbij
In het papier staat Merry Christmas

Ook weer een magnolia
Cirkels uitgestansd en er Kerst op gestempeld
Randje met de hartjes pons vanMartha Stuward
2 Kerts splitpennen



En toen was ik de kerst kaartjes even zat en heb ook nog een verjaardagskaartje gemaakt


Ook weer magnolia en de retro pons
Papier is al wat ouder van basic grey maar ik blijf het erg mooi vinden en nu met die herfst achtige dagen wel toepasselijk dat bruin
Tekst 'Felicitaties voor de jarige'

Zo dit waren mijn kaartjes die ik vorige week heb gemaakt en ga van de week weer aan nieuwe beginnen
Heb het abc van de cuttlebug gekocht 'Cruls and Swirls'
En ben wel erg benieuwd hoe dat ze uitgestansd zijn dus dat ga ik zeker proberen !
groetjes en tot snel
Oja alvast bedankt voor de reacties, vind het altijd een feestje om ze te lezen
Miranda
Xxx

9 opmerkingen:

  1. Zo u bent lekker productief geweest ,wat een super leuke kaartjes ze zijn allemaal even mooi.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten, en het kleurwerk ziet er prachtig uit!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent lekker op dreef zeg, ze zijn stuk voor stuk plaatjes en supers in gekleurd..Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je bent lekker bezig geweest en wat
    zijn ze allemaal mooi geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hard gewerkt zeg, maar het zijn allemaal prachtige kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi zeg en die roos heb je ook prachtig gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaarten zien er allemaal super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge Miranda wat een ijver. En wat zijn ze mooi zeg!!!! Ik vind dat roosje zo mooi gemaakt. Hoe doe je dat????? Of is dat top geheim?
    Zo, ik ga een rondje naar de markt.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaarten heb je gemaakt
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen