maandag 11 oktober 2010


Dit kaartje heb ik gemaakt met een digi van Karen Doodles
Vond het een heel mooi plaatje maar wel moeilijk om goed in te kleuren (en aangezien ik het 2 keer moest doen de eerste keer had ik de digi veel te groot gehouden)


Ik wil meedoen met de challenge van Karen Doodles
In gekleurd met Derwent
Papier is van de action
Hartelijk gefeliciteerd erop gestempeld
een bloem erbij met wat takjes
En er wat plakparels op geplakt


Ik vind hem zelf erg leuk !
Laat maar horen wat jullie ervan vinden
Challence
Karen Doodles - Sketch

Zo nu nog even iets anders, vandaag is Rody op kamp gegaan voor een hele week... met school
Hij had er heel veel zin in (moeders wat minder)
Ik gun het hem van harte en ik hoop dat ie het heel erg naar z'n zin heeft maar oooo wat ga ik die jongen missen deze wee k
Kan niet wachten op vrijdag !

Fijne week
groetjes Miranda
Xxx

13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje en ik snap dat je je zoon gaat misse maar het is zo weer vrijdag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Leuke kaart heb je gemaakt! De Martha Stewart pons komt me bekend voor ;-) Zal idd wel stil zijn deze week. Gelukkig duurt het nog even voordat onze oudste met kamp gaat, moet er ook nog even niet aan denken. Maar ach ... kleintjes worden groot (gelukkig maar!).
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart hoor, en succes met het kamp van je zoon, groeten marion(karens doodles dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hem prachtig ingekleurd hoor! Leuk dat je meedoet met KD NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Miranda,leuk afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke herfskaart heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is heel erg mooi! fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Miranda.
    Hopelijk heeft je zoon het naar z'n zin deze week. Voor je het weet is ie weer thuis;)
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Miranda en wat heb je hem mooi ingekleurd!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaar is prachtig Miranda. Ik vind m supermooi ingekleurd.
    Ooh Miran...een hele week.... ik ben ook zo'n moederkloek die haar kind het liefst zo dicht mogelijk bij zich houd hoor. En weet je? meestal is het zo dat jij zit te denken van: hoe zou het gaan? zou hij geen heimwee hebben en nog meer van die denksels, en dat de kids gewoon een superweek hebben en het eigenlijk nog veel te kort vinden ook.
    Nou, ben heel benieuwd hoe hij het heeft.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele mooi kaart,sorry voor mijn verlate reactie maar om welke reden dan ook had blogger veel moeite.
    super dat je meedoet aasn karen doodles nl
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh, wat een mooi papier heeft de Acion! Mooi kaartje, erg leuk zoals je het afgwerkt heb met die zwarte randjes en border.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, en de digi heb ik vorige week ook gebruikt, leuk om te zien hoe anders dat jou kaart dan is.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen