woensdag 27 oktober 2010

Melkpak

Hallo,
Zo na een heerlijk weekje weg te zijn geweest (we hebben genoten)
Had ik eindelijk gisteravond tijd om heerlijk te knutselen
Ik heb een melkpak gemaakt
Wil hiermee mee doen met de challenge van Create4fun
Het patroontje voor het pak kun je daar vinden


We kregen vorige week te horen van mijn zwager en schoonzusje dat ze een 2de kindje verwachten... dus we worden weer oom en tante!!!
Wat we erg leuk vinden
Ik wilde ze zomaar een klein kadootje geven dus vandaar dit pak
Ik wil er sokjes of een rompertje indoen (moet er nog voor op pad)

Hier zie je het pak van alle kanten
Bloemen met de retro pons
Vlinder (groot) Marianne design
Vliender (klein) van Joy
De swirls volgens mij ook van Marianne design
En het ovaal van spellbinders
Papier komt van de action

Groetjes Miranda
Xxx

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan je kadootje wordt zo leuk verpakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit,je kadootje zal zo leuk verpakt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee, heel erg leuk gemaakt!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend doosje en dit is erg
    leuk om kado te doen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er heel mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit. De decoratie erop is heel leuk.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit! Wens je heel veel succes met de challenge!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dit ziet er super uit
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen