vrijdag 15 oktober 2010

Never ending card

Hallo,
Van de week een 'never ending card' gemaakt
Ik had het gezien bij Milnie met een filmpje erbij waar het goed werd uitgelegd


Papier is van kruitvat


De beertjes zijn van Lilly of the valley
Ik heb ze ingekleurd met derwent en bij de mutjes glitter lijm op gedaan


Tekst erop getempeld

En hem toen in elkaar geknutseld
Erg leuk om te doen en vind hem ook erg leuk geworden
Laat maar horen wat jullie ervan vinden !
groetjes Miranda
Xxx

p.s. Vandaag komt Rody weer thuis van kamp.... zo eerst nog een halve dag werken en dan om 14:00 uur mijn stoere jongen weer ophalen, ben zo benieuwd naar de verhalen !!!
Ondanks dat ik er best tegen op zag dat ie een hele week weg ging is het eigenlijk toch best snel gegaan

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een werk, maar wat een schitterend resultaat.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt ,prachtig die stempels,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en schitterend kaartje ik heb zoiets eens
    gemaakt voor l.o.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig winters kaartje is dit zeg! En wat een mooi model he! Je blijft er naar kijken!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen