maandag 8 november 2010

2 kaartjes

Hallo,

Naar aanleiding van een sketch bij menscardworld heb ik dit kaartje gemaakt
Er valt weinig over te vertellen
Papier is basic grey
Afdrukje ingekleurd met derwent
De rondjes met de cuttlebug uitgestansd - rondjes 5 keer en er een nestel ingeslagen om ze bij elkaar te houden
En er Hoera opgestempeld
Vind het wel een stoer jongens\mannen kaart !
Challenge - menscardworld



Dit kaartje had ik naar aanleiding van een sketch bij Any one for anya
Maar wat denkje.... ben weer te laat, ik denk dat ik daar maar een sport van ga maken, hahahah
Maar vooruit het kaartje vind ik er niet minder om


Het is voor de juf van Rody, die is morgen jarig
Ik heb er badschuim bij gedaan en vond dit wel een toepasselijk afdrukje
Papier - basic grey
Afdrukje ingekleurd met derwent
Bloemen van de retro pons en takjes met de takjes pons
2 knoopjes erbij
En wat strassteentjes
En de tekst Wishing you a perfect day



groetjes en een fijne dag
Miranda
Xxx

P.s. Vergeet ik helemaal te melden dat ik een award heb gekregen en wel van Astrid en Brenda!!! Thnxxx dames ben er heel blij mee
Nu moet je hem door geven maar ik geef hem door aan al mijn volgers omdat ik vind dat ze hem allemaal verdienen

Doeg doeg !!!

9 opmerkingen:

  1. prachtig zijn deze vrolijke kaartjes, en gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden, ja hij is echt stoer en wat een leuk techniek heb je gebruikt, had ik niet eerder van gehoord.
    Bedankt voor de bijdrage en succes met de challenge.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaartjes heb je gemaakt en succes met de challenge en gefeliciteerd met je award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaartjes heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes zeg!!!
    grtjs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo miranda je kaart is erg mooi geworden, maar hij voldoet niet goed aan de sketch, de opdracht was onder ander ook dat het een portret moest zijn, en niet de gehele afbeelding...
    dus ik zo je willen vragen, of je de afbeelding nog kan veranderen..of een nieuwe kaart wilt insturen
    zou anders zo jammer zijn dat je dan niet mee kan doen..
    groetjes het team van
    http://menscardsworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer fantastische kaartjes Miran. Leuk om er badschuim bij te geven, helemaal toepasselijk.
    Jij moest toch woensdag naar de kreadoe? Ik als het goed is Zaterdag....heb er zin in.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje zien er beide super uit en gefeliciteerd met je award
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen