zondag 28 november 2010

Gefeliciteerd


Hallo,

Van de week dit kaartje gemaakt
Het stempeltje heb ik op de Kreadoe gekocht en hier in verwerkt
Het papier is ook van de krea ! Mindy's eye


Het stempeltje van Happy birthday komt ook van de Krea vandaan
En de perlenpen gebruikt durf het bijna niet te zeggen maar.... ook van de Kreadoe ,


Het knoopje had ik nog en past hier erg mooi bij qua kleur
Ik ga (hoop ik) vanavond nog even een freubelen maar voel me nu op dit moment niet helemaal top !
Ik heb alwel een afdrukje ingekleurd voor een baby kaartje
Ik wil met dit kaartje meedoen met de challenge van the sugar bowl - the sketch

Groetjes Miranda
Xxx

6 opmerkingen:

  1. mooie kaart, mooi papier en de knoop is ervoor gemaakt lijkt wel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Miranda. De kleuren, het stempeltje, het papier...alles klopt vind ik.
    je hebt toch geen griepje onder de leden he?
    beterschap gewenst en een fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje in mooie kleuren! Embellies passen er erg goed bij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Miranda...how absolutely darling!! Your coloring is so pretty and your DPs and embellies are just perfect to showcase this little sweetheart!! Thank you sooooo much for playing in this fortnight's Sugar Bowl Challenge!!
    Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen