woensdag 24 november 2010

Hallo,
Het is toch na heel veel keer proberen gelukt om de foto's toe te voegen

Het eerste kaartje is een beterschapskaartje
Het beertje is ingekleurd met derwent
Het papier is van Oktober Afternoon
Ik wil meedoen met de challenge van Sketch Saturday - de sketch


Beterschap op gestempeld !



Het 2de kaartje is een kerstkaartje
Afdrukje de greeting farm en ingekleud met derwent
Ik heb er fijne kerst opgestempeld en er een houten kerstboom-hanger bij gedaan
Die komt van kruidvat het is een slinger
Met dit kaartje wil ik meedoen bij Anyone for Anya - Girlie fun
En bij Create4fun - de sketch




Groetjes Miranda
Xxx

10 opmerkingen:

  1. ohhh prachtig zijn deze schattige kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten heb je gemaakt, fijn dat het nu weer lukt om je foto's te plaatsen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Miranda,leuke stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartjes en wat leuk dat je meedoet met Anya

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke kaarten! Waarvan is die leuke afbeelding van dat beertje in bed?

    Bedankt voor het meedoen met Sketch Saturday!

    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry ik heb geen idee, Leonie... misschien weet iemand het ik heb alleen het afdrukje !
    Dus helaas... als iemand het weet laat maar horen
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes!!
    zo heb ik steeds problemen om reacties te maken bij blogs, erg vervelend!!
    gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. cute! i love the glow you created around the image. thank you so much for joining us at Anyone for Anya? this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A sweet card, thanks for joining us at Anyone for Anya?

    BeantwoordenVerwijderen