donderdag 4 november 2010

Kaartje en een waxinelichtjes kaart

Goedemorgen

Ik wil eerst iedereen bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag !!

Van de week heb ik nog een kaartje gemaakt
Hiermee wil ik meedoen met de challenge van Sketch and Stach - de skech
Het is een magnoliaatje ingekleurd met Derwent
Bloemen met de retro pons, takjes erbij
Een paar strassteentjes


               


 

En een waxine lichtjes kaart gezien op een noorse site
Papier Basic grey kerst
Vlinder van joy
lintje 
Tekst erop getempeld 'prettige kerstdagen'


Groetjes en een fijne 'winderige' dag
Je waait hier bijna uit je laatste verschoning!!
Miranda
Xxx

7 opmerkingen:

  1. wauw Miranda wat mooi, je kaart is mooi, maar de onderste vind ik helemaal mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow dit zijn twee prachtige creaties, toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die onderste met die waxinelichtjes vind ik echt prachtig!!
    Freubelse!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt,lief die stempel,prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Miranda, wat een prachtige kaart en waxinelichtjes kaart heb je gemaakt. Schitterend!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creaties heb he weer
    gemaakt, super hoor en succes met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous creations - the images are cute and I love the colours - thanks for joining us at Sketch and Stash. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen