vrijdag 12 november 2010

Krea Doe

Hallo,
Van de week naar de kreadoe geweest met een aantal meiden
Het was super gezellig en wat hebben we gelopen van het ene naar het andere, de blaren op onze voeten
We wilde zoveel mogelijk zien en nu hebben we nog niet alles gezien, helaas
De dag is omgevlogen en de terug reis heeft even geduurd, wat was het druk op de weg

Hier een paar foto's van ijnaankopen, waar ik helaas nog niks mee heb kunnen doen, maar morgen en zondag ga ik er eens lekker voor zitten !








Zo, morgen of zondag hoop ik weer een kaartje te plaatsen
Groetjes Miranda

4 opmerkingen:

  1. Zo te zien heb je lekker uit geleefd op de Krea Doe beurs. Nou ik ga maar een andere keer. Volgens mij is alles al uit verkocht ;)
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke spulletjes heb je gekocht, jij kan weer even vooruit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zozo, je hebt aardig wat gekocht!!
    Heb vanmorgen ook Durvina haar aankopen bewonderd. Ben toch wel stiekem een beetje jaloers op jullie. Heb gezegd dat ik volgende x wel mee ga hoor!
    Succes met knutselen dit weekend!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en super mooie spulletjes heb je gekocht
    en heel veel hobby plezier ermee en we zien
    je creaties wel langskomen


    gr hetty

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen