dinsdag 9 november 2010

Nieuwe poging !!

Hallo,
Nieuwe kansen.... Nieuwe poging
Mijn vorige kaartje voor de challenge van Mens cards world voldeed niet
Ik had de opdracht niet goed gelezen dus vandaar mijn nieuwe poging!!

Challenge Mens cards world - de sketch
Ingekleurd met derwent
Hij is voor mijn vader en die word a.s. donderdag 58 die heb ik uitgestansd met de curls en swirls van de cuttle-bug
Papier is van Basic Grey
Heb er een paar strassteentjes bij gedaan
En weer 5 rondjes uitgestansd en op elkaar geplakt!



Dit Waxine lichtjes kaartje heb ik voor mijn moeder gemaakt, gewoon zomaar


Bloemen erop en takjes
een lintje
Wat strassteentjes
En natuurlijk waxine lichtjes


From the heart erop gestempeld


Morgen ga ik naar de Krea doe, heb er heel veel zin in
Ben benieuwd want ben er nog nooit geweest
Heb wel al van verschillende mensen gehoord dat je beter een bank kan gaan overvallen voordat je daar naar toe gaat omdat er een heel hoog HEB gehalte is

Groetjes Miranda
Xxx

11 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaart!
    Bedankt voor het mee doen aan de challenge.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tweede poging is super gaaf, heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow dit zijn twee pracht stukjes, en alvast gefeliciteerd met je vader, veel plezier op de kreadoe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gemaakt. Veel plezier op de KreaDoe beurs. Volgens mij gaan er uit de omgeving morgen heel veel naar toe.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje! Bedankt dat je meedoet aan de challenge!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie mannenkaart, veel plezier op de crea doe.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je inzet en vindt de kaart erg toepasselijk zo met die stempel en voor je vader bestemd is, leuk gedaan met die rondjes en vindt de kleuren mooi.
    Bedankt nogmaals voor de bijdrage en SUCCES met de challenge.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje en doosje heb je voor je ouders gemaakt, super
    en wat heb jij een jonge vader zeg.
    Heel veel plezier op de beurs
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart geworden. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld. Gr. Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart heb je gemaakt van de sketch.

    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beiden zijn ze schitterend gemaakt Miranda,leuk afdrukje ,en wat hen je prachtig papier gebruikt,leuke details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen