vrijdag 3 december 2010

2 Kaartjes

Hallo,
Heb van de week niet veel geknutseld... (wel surpises gemaakt voor de kids) was niet echt fit
Maar deze 2 heb ik gister gemaakt
Mijn moeder wilde een kaartje voor een geboorte van een jongetje en dat is deze geworden
Ingekleurd met derwent
Papier is nog wat ik over had van een candy die ik een tijdje terug heb gewonnen
Heb er plakparels op geplakt en rondjes uitgestansd
Stoer kereltje erop gestempeld
Ik wil mee doen met de challence van Double dutch - de sketch



Dit kaartje is ook ingekeurd met derwent
Het lintje heb ik van de week bij kruitvat gekocht, vond het zo leuk met die kerstboompjes erop
December groetjes erop gestempeld


Met dit kaartje wil ik mee doen met de challenge van Derwent - Rood, kerts
En bij Create4fun - de sketch



Van het weekend zal het freubelen niet veel worden, jammer genoeg
Ik moet morgen werken en een zondag is het sinterklaas vieren, mis. een zondag avond dat ik nog even tijd krijg!
Allemaal een fijn weekend en alvast bedankt voor de reacties, ik lees ze altijd met veel plezier
groetjes Miranda
Xxx

10 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie kaartjes gemaakt, Miranda. Leuk dat je meedoet met het rode kerstkaartje bij de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn deze kaartjes, en supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt Miranda.
    Ook ik heb weinig tot niets geknutseld voor mezelf. Wel een paar dagen met de surprise bezig geweest.
    Fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zij schattige kaartjes geworden.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten!!! Succes met de challenge en ik ben gelijk volger bij je geworden.

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat je niet erg fit was, heb je toch maar een mooi kaartje gemaakt...
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig kaartje Miranda, maar helaas niet geschikt voor de Double Dutch challenge. Het thema was kerst of, voor de Nederlandse deelneemsters, Sinterklaas of kerst. Hopelijk doe je snel weer mee!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes hoor!
    Je maakt mooie creaties, ben gelijk volger geworden!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaarten , bedankt voor de deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen