zondag 12 december 2010

Enveloppen 2 keer

Hallo,

Van de week 2 dezelfde enveloppen gemaakt met de namen Noa en Ilya
Mijn vriendin en haar dochter en ik met mijn dochter gaan in april naar Nick en Simon in het ahoy (de meiden zijn helemaal gek van deze zangers)
Nu krijgen ze de kaartjes op kerstavond en vond ik het wel leuk om ze in een speciale enveloppe te doen


Deze 2 dametjes in mooie kleren heb ik ingekleurd met derwent
De namen met de cruls en swirls van de cuttle-bug gemaakt
Een lief hartjes lintjes erbij


Op de achterkant 2 hartjes door de hartjes embossing gehaald (hartjes zijn van de cuttle-bug)


2 Labeltjes erbij gemaakt
Het papier is van Basic grey - Olivia (papier komt donkerder over dan dat het is, de foto is sávonds gemaakt)

Van de week zet ik er nog wat kerstkaartjes op maar moet even wachten tot de dames ze hebben ontvangen anders zien ze het al voor dat ik ze gepost heb ;)

Ben weer erg nieuwschierig naar jullie reacktie en ook heel erg naar de reactie van onze dochters al ze op kerstavond worden verrast !!!

Liefs Miranda
Xxx

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke enveloppen heb je gemaakt. Ze zullen de inhoud ook erg leuk vinden. Veel plezier.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke envelopjes heb je gemaakt
    en wat zullen ze daar blij mee zijn\

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave enveloppen met een superleuke inhoud, veel plezier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Miranda,leuke stempel,mooi papier.
    Wat een leuk idee zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen