maandag 20 december 2010

Happy New Year

Hallo,
Zo, de eerste vakantiedag zit er alweer op.... voor je het weet.....
Vandaag in huis het een en ander gedaan, de woonkamer en de douche gesopt
En een kaartje gemaakt !
Met de sketch van Create4fun


Het afdrukje heb ik van durvina en vind het een schatje
Ik had gezegd ,voor mij geen kerst of nieuwjaars kaarten meer maar ik was er toch nog 1 vergeten en wilde graag een zelf gemaakt sturen !


Ingekleurd met derwent
Papier is van gcd en de lijn heet "Paris Nights"
Happy New Year erbij gestempeld en er 2 strassteenjes opgeplakt


Ik heb een strassteentje op de hals ketting geplakt


Heb er rode sneeuwvlokken bij gestansd en ook nog uit heel dun papier (zat om een bos bloemen en vond het zo'n mooie kleur)
                                        Ik doe mee met de challenge van Create4fun - de sketch
Laat maar horen wat jullie ervan vinden
Liefs Miranda
Xxx

8 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart is het geworden.
    Groetjes Brenda en AStrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, mooi kaartje, prachtig papier en je afdrukje is zoooooo mooi, ziet er chique uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    prachtig kaartje!!

    mooi papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Miranda.
    dank je wel voor de prachtige kerstkaart. Hij is echt zooooo ontzettend mooi. Ma kon haast niet geloven dat je 'm zelf ingekleurd had, ze dacht dat het een gekochte afbeelding was.
    Ik wil jullie hele fijne kerstdagen toewensen,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Nieuwjaarskaart zeg! Heel mooi!
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een gezellig en creatief 2011!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen