dinsdag 7 december 2010

Maandkalender

Hallo
Bij Anyone for Anya is deze week de opdracht om een verjaardags kalender te maken


Vond het zelf eigenlijk wel een leuk idee, mijn kalender is al aardig verouderd en heel veel ingekrast
Dus ben er maar aan begonnen
Dit is Januari
Heb ik in word gemaakt


Het afdrukje ingekleurd met derwent
Bloemen en swirls erbij
Nog een paar strassteentjes


Ik vind het wel een erg leuke uitdaging, nu maar hopen dat ik febr., mrt, enz. ook ga doen dat is wel zo leuk natuurlijk !
Challenge - Anyone for Anya - verjaardags kalender

Groetjes Miranda
Xxx

10 opmerkingen:

  1. wauw meis wat heb je het fantastisch gemaakt echt super.
    Succes met de rest van de maanden. Ik ga het idee in mijn achterhoofd houden
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh whow prachtig is deze originele kalender, en hihi is idd wel makkelijk als je het jaar compleet hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    wow schittterend heel erg mooi gemaakt!!


    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat is hij schitterend en heel veel
    succs met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Miranda, ik vind hem super.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. Als het goed is gaan Astrid en ik in januari een workshop doen hierover.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er top uit, heel mooi.
    succes met het maken van de andere maanden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh, clever to print the names first! i love how you framed your anya. thanks so much for joining us at anyone for anya? this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Miranda, en wel het jaar volmaken hè.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen