donderdag 16 december 2010

Nog 2 kerstkaartjes

Hallo,

Deze kaartjes heb ik afgelopen weekend gemaakt
Ze zijn voor 2 dames van het blog (hoop dat ze ze inmiddels ontvangen hebben en anders moeten ze nu hun ogen maar dicht doen (Durvina en Annemarie))
Want met de tnt weet je het maar nooit


Afdrukjes ingekleurd met Derent
Boompje van creatable van Marianne desinge
Lintje met kerstboom bij de kruidvat vandaan
Kerstgroetjes is een gratis digi van Femke, nog heel erg bedankt ik vind ze super leuk !!
Van welke challenge ik de sketch gebruikt heb weet ik niet mee, erg hé
Dat heb je als je 10 dingen tegelijk doet!!



 

Dit papier is ook van Marianne
Ingekleurd met derwent (heb alleen maar derwent dus is de keuze makkelijk hahahaha)
December groetjes erbij gestempeld
De sneeuwvlok uitgestansd met de cuttlebug volgens mij is deze ook van marianne desinge
Glitters erop


En ze konden op de bus
Met dit kaartje wil meedoen bij Friday sketcher - de sketch
Groetjes Miranda
Xxx

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt. De ingekleurde stempels zijn goed gelukt. Hier zullen de meiden heel blij mee zijn.
    Groetjes Brenda en AStrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn deze twee kaartjes, daar zullen de ontvangers vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk geworden Miranda.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve kaartjes!
    Ben benieuwd of tnt ze al geleverd had. Hebben hier geloof ik nog maar 6 kerstkaarten, zal volgende week wel een berg komen...
    gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,

    Wat een leuke kaartjes zeg, (ik heb alleen mijn ogen dicht,want TNT nog niet gezien) maar dat mag de pret niet drukken,weet nog niet welke dus het is nog 1 en al verrassing,en in het echie zijn ze toch heel anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Miranda,leuke stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Miranda,
    Wat een leuke kaartjes. Tja, die post tegenwoordig......
    Meis. ik heb helemaal jou naam vergeten te melden bij de dames die een blog hebben en die ik zag op de markt. Sorry hoor.
    Wat een leuke banner heb je.
    Een heel fijn weekend,
    liefs van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaarten zien er prachtig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These cards are just beautiful ... I don't have that cute little Edwin but must add him to my wish list. Your coloring is just wonderful ...
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen