dinsdag 4 januari 2011

Kaartje

Hallo,
Vandaag dit kaartje gemaakt met papier van basic grey - Marjolaine
Een swirl erop gestempeld en de tekst Celebrate the everyday


Afdrukje ingekleurd met derwent
takjes met de takjes pons de blaadjes bewerkt met donker groene inkt en bloemen van de retro pons,
plakparels erbij


Circel uitgestansd met de cuttlebug


Challenges
Derwent - alles mag
Create4fun - de sketch
Just Magnolia - alles mag

Ben weer benieuwd naar jullie reacties !

Liefs,
Miranda
Xxx


9 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Wat een schatje, het papier is ook heel gaaf, ik ben er ook mee aan de slag, dus je ziet er binnenkort wel wat mee op mijn blog verschijnen.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow.. this card is adorable Miranda, i love the pretty papers with this image.
    Thanks for joining us this week on the Friday Sketcher blog
    hope to see you again
    love
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moie kaart heb je gemaakt,ik zie dat je al tijd gehad hebt om de nieuwe magnolia te gebruiken.
    bedankt voor e deelname bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Wat een schatje net of dat ze zo uit de kaart wilt stappen.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje, mooie tinten groen en mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Miranda,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi miranda,

    ik vindt het erg leuk dat u een reactie op mijn nieuwe blog hebt gedaan
    leuk hoor.

    groetjes van noa xxkus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Miranda,
    Wat een leuk kaartje!!
    Kwam bij jouw blog via Derwent en ik zag dat je in Ouddorp woont. Dat is in de buurt, ik kom vaak bij de molen om broodmeel te halen.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey hoi,
    Via via kwam ik op jouw site terecht. Ik vind dat je onwijs veel mooie dingen maakt!
    Ook dit is een super kaartje geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen