zaterdag 1 januari 2011

Ziek

Allemaal een waanzinnig goed en creatief nieuwjaar
De laatste dagen (vanaf dinsdag) hebben jullie niets meer van mij gehoord
Ik ben zo vreselijk ziek geweest heb flink de griep te pakken en het gaat vandaag voor het eerst ietje beter
Deze week zal je me nog niet veel zien of horen in blogwereld moet eerst flink uitzieken en dan de kerst rotzooi opruimen
Volgende week heb ik ook weer een verjaardag, ja mijn man word 40 dus dat moet gevierd worden

Tot snel!
Liefs,
Miranda
Xxx

3 opmerkingen:

  1. beterschap, dat je snel mag opknappen en een mooi, liefdevol en creatief jaar wens ik je.

    liefs jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je maar weer snel beter mag worden. Nog de beste wensen voor dit nieuwejaar.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Miran
    Wat vervelend dat je zo ziek bent. Doe echt maar heel rustig aan, want anders blijf je nog weken tobben. Ik ben ook nog lang niet beter. Gisteren weer naar de dokter geweest en moest gelijk bloed prikken om te kijken of ik geen stolsels had. Gelukkig heb ik ze niet maar ze konden wel aan mijn bloed zien dat ik ontstekingen heb. Als ik maandag nog niet kan slapen van de pijn in mijn bovenrug, moet ik gaan prikken om te kijken voor de ziekte van lyme. Maar het kan ook gewoon van de influenza zijn zegt de dokter. Dat heerst nl. en aangezien ik zo ziek geweest ben zou dat het best kunnen zijn. dus doe rustig aan meis.
    40.......mooie leeftijd ;-))
    Nog een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen