dinsdag 15 maart 2011

Blog Candy

Hallo allemaal !!

Het is een feit mijn eerste candy is online !!!!
Ik hoop dat er heeeeel veel mensen mee gaan doen !


Wat zit er allemaal in
8 Velletjes Marianne Design: eline's old fasion nersery
20 Stempel afdrukje (van alles wat)
Een kaartje met 4 verschillende lintjes
Scrapboek kit (friends)
Verschillende gekleurde hangerjes
Stoffe roosjes
10 (soort nikkel) roosjes
5 Zilveren hangertjes
Doosje met splitpennen
18 Scrapvelletjes




Wat moet je doen:

1. Wordt volger (als je dat nog niet bent)
2. Zet je naam bij mister linky
3. Zet de candy in je side-bar
4. Laat een leuke, gezellige reactie achter !!

Deze candy duurt tot en met 15 mrt (16 maart de uitslag)
Ik ga kijken of ik hem bovenaan kan houden
Alvast bedankt voor het mee doen !!

Liefs, Miranda


49 opmerkingen:

  1. Mr Linky wil niet maar hoop dat t gewoon even duurt ;)
    Mooie candy doe natuurlijk graag mee !
    En heb het op mijn beide blogs gezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow wat een gave candy ! Ik doe graag mee.
    Groetjes JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,

    Wow wat een leuke candy. Volger was ik al en heb je candy intussen ook op mijn blog gezet. Ook ik doe dus graag mee.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Ik zag het vanmiddag al, maar kreeg weer eens geen "contact" , maar gelukkig nu wel , ik ga je candy snel op mijn blog zetten, veel succes ermee.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Wat leuk dat je een cand weg geeft. Ziet er heel mooi uit. Leuke spulletjes. Volgers zijn wij al een tijdje. Ga snel de candy op onze blog zetten.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die candy! Ik doe graag mee, en zet het plaatje in mijn zijbalk,
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke candy, ik doe graag mee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke candy zeg, daar doe ik graag aan mee.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie Candy. Ben gek op scrappapier, kan er niet genoeg van hebben. Ga het gelijk op mijn blog plaatsen. Ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke candy, heb je op mijn blog geplaatst

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great candy!!! Thanks for the chance to win!!
    Hugs, TinaM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke candy zeg !! Uiteraard wil ik hier ook graag kans op maken....
    Ben nog maar net begonnen met bloggen, maar je candy staat er bij mij op hoor !
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Miranda, via via kwam ik op je blog terecht. Wat leuk om eens rond te kijken. Ik doe natuurlijk graag mee met je candy.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Miranda,

    wat een leuke candy die zetten we er graag op. we zien dat we nummer 13 zijn dat zal wel lekker uitpakken. (haha).

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Miranda,
    Je candy ziet er leuk uit! Ik ga een kansje wagen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie candy hoor en je blog ook ik waag een gokje gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda,

    Wat leuk dat ik ook bij jou kan meedoen om een mooie prijs te winnen.

    groetjes van Noa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben jarig 16 maart, dus ik doe mee. Wie weet brengt het geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Miranda,
    Wat een leuke candy. Ik ga een poging wagen hoor.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd leuk een candy.
    Ik ben er gek op,letterlijk en figuurlijk.haha
    Dus ik doe zeker mee.
    Succes verder met je candy,ik ga vast duimen.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hé gaaf zeg die candy, nou ik wil graag een kansje wagen hoor! Ben een echte zoetekauw en hier wordt ik tenminste niet dik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk een candy. Ik ben meteen volger van je geworden. Via iemand anders kwam ik op je blog terecht. Ik wil wel een gokje wagen op deze candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. It looks like you are having a great time with your scrapbooking techniques. I have enjoyed looking over your site.
    Have a great day.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Eigenlijk ken ik hier niet zo heel veel vanaf maar zou het graag willen leren. Dus ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Miranda. Thanks for the chance at your candy.
    Love your blog
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Miranda,

    Wat een leuke candy, daar doe ik graag aan mee!

    groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda,

    Leuke candy heb je geplaatst. Ik doe ook graag mee, en heb de link ook al op mijn blog geplaatst.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miranda,
    Graag doe ik mee met je candy. Volger ben ik al en de candy zet ik op mijn blog.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy! Waag graag een gokje. Ben volger geworden. Leuke kaarten maak je!
    Zet je candy op mijn blogje.

    Toedels,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Miranda,
    Wat een leuke kaarten maak je zeg! Het bleef er steeds bij om me als volger aan te melden. Zo nu en dan neem ik wel even een kijkje op je blog. Nu zag ik dat je een candy houdt. Wat een leuk initiatief!
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Miranda.
    Ik kwam je blog tegen bij de Create4funchallenge en zie bij mijn bezoek dat je ook een candy hebt staan tot 15 maart.
    Ik ga me aanmelden bij je als volger en je candy plaatsen.
    Zelf heb ik tot 14 maart een candy staan, dus als je nieuwsgierig bent geworden?/
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com
    groetjes Liesbeth
    ps. nu ga ik je andere werkstukjes bewonderen want je ingezonden kaart vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O, wat leuk hier. Ik ga je candy plaatsen en vind het leuk dat ik mee kan doen.
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Miranda,
    Kwam je candy tegen bij iemand, wat leuk.
    Je geef hele leuke spulletjes weg waar ik graag een kans op wil maken. Ik heb op je blog gesnuffeld en ik word graag volger van je, je maak hele leuke freubel dingen!
    Fijn weekend, en kom ook eens bij mij langs;)
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke candy hoor! Ik doe mee. Volg je nu. Mister Linky...sta ik bij....en nu nog even jouw candy in mijn sidebar zetten.

    Fijn weekend!
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooh gorgeous blog candy Miranda. Thank you for the chance to win. I am following you and have put a link in my sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a wonderful candy - thank you for the chance to win! Have a wonderful week, Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoihoi,

    Leuke Candy! Dank je voor de kans om hem te kunnen winnen!

    Groetjes Resa
    http://blog.resadesign.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Тhanks for great candy) I am a follower)
    I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
    I linked it on sidebar.
    hugs. Hlora.
    http://hlora.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi "Miertje".

    hier ben ik dus behoorlijk laat mee, maar gelukkig nog wel op tijd. Leuke candy en...dankjewel dat je volger bent geworden en nog wel de 50e JIPPIE!!!
    Ik ga het theekaartje uitproberen en laat het je weten als hij op mijn blog komt.

    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  40. heb je al bekend gemaakt wie de candy heeft gewonnen? of heb ik het gemist ? snap er niks van gr gea bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Thank you for the chance to win this wonderful candy.
    saluti dall'italia public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/
    Hugs, rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Miranda sorry ik leef al de hele week met de gedachte dat het 20 maart is geweest . keek net op mijn gsm welke datum we dan hebben. 11 maart . Sorry ik heb geduld gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Miranda,

    wat een leuke Candy!! Ik dacht ik ga maar eens een gokje wagen ;).
    Ik ben meteen volger geworden en ga nu de link in mijn sitebar zetten.

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Miranda,

    Je maakt hele leuke kaarten !
    Ik ben volger geworden van jouw blog.
    Je link staat ook op mijn blog
    Ik doe heel graag mee met de candy

    Nog veel creatief plezier
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke candy geef je weg. Ik maak er graag kans op. Morgen gaat er op mijn blog ook een candy uit. Kom dus zeker even een kijkje nemen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Thanks for the chance to win this lovely candy!
    I'm a follower of your blog and I put your link in my sidebar on my blog!
    Have a great day,
    Ghanima

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben waarschijnlijk de laatste of helaas te laat.
    Maar zou toch heel graag mee willen doen aan deze candy.
    IK hoop dat je ook eens bij mij zou willen kijken. En dan misschien mijn volger wilt worden.
    Veel succes lieve groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi hoi, op de valreep...mag ik nog meedoen.??? Ik freubel vanalles, ook maak ik wel eens kaarten. Echte scrap-spulletjes heb ik niet zoveel, daarom waag ik graag een kansje op deze fantastische give away....duimen maar.....

    BeantwoordenVerwijderen