maandag 28 februari 2011

Label kaartje

Hallo,

Wat een weer is het hé, ik vind er niks aan het enige voordeel is is dat het heerlijk freubel weer is
Van het weekend dit label kaartje gemaakt


 Stempeltje via marktplaats gescoord en ingekleurd met derwent
Bloem zelf gemaakt (vind hem in het echt veel mooier als op de foto)


Papier is van Maja Design - Fika
Ik vind het geweldig papier
Het achtergrond papier ge-embost met bloemen en iets opgeschuurd
Een ticket gestempelt met It's a party

Ik had nog een label kaartje gemaakt maar de foto is mislukt dus doe het van de week even opnieuw en dan zal ik hem showen !


Candy vergeten jullie hem niet KLIK hier

Gezellige week en tot snel
Liefs, Miranda
Xxx


7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel mooi kaartje, die bloem ook, hoor! Soms vind je hele leuke dingen via Marktplaats!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is echt een leuk stempeltje zeg, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief labelkaartje Miran.
    Nee 't weer is niks niet gezellig, maar wel heerlijk om binnen te zitten freubelen. Heb gisteren een ipod hoesje gemaakt voor Liset. Het was een probeersel, ga vandaag proberen nog een te maken en dan ietsjes breder. Je zult het vast nog wel een keer voorbij zien komen.
    Fijne week verder,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je ook al zo verslaafd aan het stempels scoren via marktplaats?haha
    Heel leuk kaartje weer.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk labelkaartje is dit geworden!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen