vrijdag 25 maart 2011

50

                                                                                 Hallo,

Deze kaart van de week gemaakt voor iemand die 50 word!


2 circels uit gestansd en er wat roosjes op gedaan
2 swirls en in de anderen hoeken een parel
50 is van de cuttle bug kids
En overal wat doorzichtige druppels met de perlen pen gemaakt
Prachtig paier van Maja Disign

Van de week voor het eerst met distress bij Durvina bezig geweest, jeetje wat is dat leuk en moeilijk
Maar wel een nieuwe verslaving erbij
Morgen naar doe@ding om nog wat kleurtjes distress te halen en dan van het weekend er maar eens mee gaan stoeien
Zodra ik mijn kaartje van van de week af heb zal ik het jullie laten zien en dan ben ik benieuwd hoe jullie het vinden voor een eerste keer !
Fijne avond,
Groetjes,
Miranda
xxx


5 opmerkingen:

  1. Mooi en stijlvol kaartje miranda

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit je kaart, heel mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje!
    Durvina je ook verslaafd gemaakt aan distressen?? Ik heb nog maar 6 kleuren en moet eerlijk zeggen, heb er al weer een week niet naar gekeken, dus ik ben nog voorzichtig met aanschaffen (alhoewel ik het wel heeeeeel erg leuk vind). Welke kleuren heb je gekocht?? Ben wel zeer benieuwd naar je eerste kaartje! Ik heb m'n eerste naar Annemarie gestuurd.
    Veel plezier!!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal deze SARAH beslist heel blij mee zijn!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen