zondag 13 maart 2011

Boekenleggers

Hallo,

Gister heeft Noa een turn wedstrijden gehad en ze is 1ste geworden !!!!


Net voor de wedstrijd, heel zenuwachtig !


Even de handen stroef maken en dan naar de brug


Zo van de ene legger naar de andere legger


Hier de meiden van haar niveau op een rij


Op de balk


De afspong ....


De sprong op de dikke mat en dan......


De prijs uitreiking !!
Hoe trots kan je zijn !!!
Moest even showen met mijn meisje

Zo nu de boekenleggers !
Nu had ik van de week boekenleggers gemaakt voor haar en voor 2 vriendinnetjes van haar die ook mee deden aan die zelfde wedstrijd
Dus na afloop hebben ze die van me gekregen, ze waren er alle 3 heel blij mee


Ze zijn alle 3 het zelfde
Ik had ze al ingepakt voor ik er erg in had dat ik ze nog niet op de foto had gezet dus maar even met folie en al gedaan


Hier alle 3 op een rij !

Prettige avond verder en tot de volgende keer
Liefs,
Miranda
Xxx

P.s. de candy loopt bijna af, klik op de afbeelding in de side-bar om nog op de valreep mee te doen

10 opmerkingen:

  1. dikke proficiat met je dochter en je mag terecht trots zijn, goed hoor!

    En mooie boekenleggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag best trots zijn op je dochter. Je boekenleggers zijn ook heel leuk geworden.
    Groetjes brenda en astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Noa, gefeliciteerd met de 1e plaats!! Ik doe het niet na! Knap hoor!
    En Miranda, je boekenleggers zijn heel leuk! En lekkers trots zijn hoor!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat geweldig zeg!! Mag je zeker trots op zijn!!
    enne.... wat een leuke boekenleggers!!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. apetrots ben je denk ik op je meisje, Noa gefeliciteerd, heel knap gedaan van je en mooie foto's.
    Leuke boekenleggers heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat goed je dochter eerste, knap hoor, gefeliciteerd voor haar, en geloof meteen dat die dames blij waren met die prachtige boekenlegger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie zou nu niet glimmen van trots als je dochter zo presteert, gefeliciteerd!!!!!
    De boekenleggers zijn enig, dus het was dubbel genieten voor allemaal, heel erg leuk!

    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt Miranda!!
    En gefeliciteerd! Trots mag je zeker zijn!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Miranda,

    dAAR MAG JE OOK HEEL TROTS OP ZIJN sUPER LEUK VOOR HAAR!!
    eN DIE BOEKEN;LEGGERS ZIJN OOK HARTSTIKKE LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the gyms a lot) Great photos))

    BeantwoordenVerwijderen