zaterdag 26 maart 2011

Eerste distress kaartje

Hallo,

Hier mijn kaartje wat ik bij Durvina heb ingekleurd met distress
Ik heb wat kleurtjes gehaald en al wel wat geprobeerd maar ik heb nog niet het goeie papier... maar als het goed is , is dat in bestelling


Dit afdrukje wat overgens een schatje is heb ik van Durvina gestempeld en zoals ik al zei met distress bewerkt
Het papier is Maja Design


Het lintje van mijn voorraad en de bloemen ook 


Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van Just magnolia - het is bingo, kies 3 dingen bij mij is het
 1. Distressen
2. Bloemen
3. Lintjes 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
Fijn weekend 
Gr, Miranda
Xxxx

11 opmerkingen:

  1. prachtig is dit schattige kaartje, en knap hoor je distress werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Durvina is een goede lerares!
    Kaart is ook mooi geworden
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel goed gelukt!! Mooi kaartje is het geworden!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofferd dat je bij Durvina was!!!
    Jullie wonen daar maar lekker allemaal bij elkaar in Z-Holland (ook Annemarie en Merit) en daar ben ik JALOERS op, hihihi!!! Je kaartje en Tilda zijn super!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Miranda,lief je stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat goed ingekleurd zeg!!
    Bij mij lukte het bij Durvina ook goed (althans al zeg ik het zelf). Schaduw ging ook goed, maar toen ik alleen was, ging het toch wel ietsiepietsie anders.... Gek he?
    Zullen we altijd maar bij Durvina gaan knutselen???
    Ben zeer benieuwd naar je volgende kaartje!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi hoor, ook je kleurwerk met distress en het ziet eruit alsof je het al jaren doet.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje, Tilda is prachtig ingekleurd

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik vind hem prachtig ingekleurd hoor.
    Je kaart is verder ook mooi geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What an adorable Tilda!

    Thanks so much for joining us at Just Magnolia and hAngler last week!

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen