dinsdag 8 maart 2011

Thee zakjes kaart

Hallo,
Jullie hebben mij de afgelopen tijd wat minder gezien en dat zal nog even zo blijven....
Mijn p.c heeft helaas de pijp aan maarten gegeven !
Ik gebruik nu zo nu en dan de laptop van mijn zoon maar ja.... dat kan natuurlijk niet zo vaak als normaal
Er is een nieuwe p.c onderweg en hoop volgende week weer gewoon achter mijn eigen pc-tje te zitten !

Maar nu over mijn kaartje
Ik wilde eens wat anders maken en zag in een cards only (mrt/april 2010) dit modelletje en aan gezien we best wat theeleuten in de fam. hebben vond ik het wel leuk om zoiets te maken


Papier komt uit de kit van doe@ding
Bloemen van kruitvat
knoopje van eigen verzameling
Strassteentjes erop
Een stukje touw om het boekje te sluiten
2 Tags en er Veel liefs opgestempeld


De binnenkant ook op geleukt met een bloem en er 2 theezakjes ingedaan


Zo, dat was het voor vandaag !
vergeten jullie mijn candy niet, nog 1 week en dan loopt ie af
Vind het trouwens echt super om er zoveel nieuwe volgers bij te hebben, allemaal van harte welkom !!!

Veel Liefs,
Miranda
Xxx

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Miranda gezellig om te krijgen als je een theeleut bent!!
    Hopelijk ben je weer snel aan de nieuwe pc want wat doen we toch als hij het niet meer doet,we zijn compleet afgesneden van de buiten (blog) wereld.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje, heel leuk modelletje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Leuk om weg te geven.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje en zo leuk
    om dit weg te geven maar ook leuk om
    te ontvangen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit super leuk!! Ik heb vandaag net een kaartje gemaakt voor een vriendin die ook graag thee drinkt maar die is dus dodelijk saai vergeleken bij wat ik hierboven zie, snik snik!!! Heb je een beschrijving van deze kaart misschien???

    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Miranda,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan!! Wat een leuk kadootje om weg te geven!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat leuk is dit zeg, echt schattig, tja das weer het voordeel van niet zoveel achter de computer, dan heb je tenminste tijd om zoiets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Miranda,
    wat heb je leuke dingen op je blog staan zeg. Heb de laatste tijd weinig 'geblogt'. We zijn hier nog steeds de meubels (althans de tafel) aan het verven en dan mag er niks op staan, dus de laptop zwerft hier overal en nergens (en dan komt er niet zo heel veel van bloggen).
    gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. coool!!! your project is amazing! very beautiful! :)

    BeantwoordenVerwijderen