woensdag 16 maart 2011

Winnaar !!!



Hallo,
Daar ben ik weer
Na alle namen op een briefjes te hebben geschreven en dubbel gevouwen
Zag het kommetjes er zo uit
'
.
.
.
.


Toen was het wachte op Noa tot ze uit school kwam



Ze vond het wel spannend


Zo, eerst zelf even lezen wat er staat


Er staat......................


nr. 4 Durvina


Dus Durvina, gefeliciteerd namens Noa en als je even je adres door mailt a.u.b. (na de crash van mijn p.c heb ik het helaas niet mee)

Dames niet getreurd, ik vond het erg leuk om een prijsje te verloten en over een tijdje ga ik het zeker nog een keer doen !

Fijne dag
Ik ga een middagje naar het voetbalveld, Rody heeft een school voetbal toernooi, dus vanavond schor thuis

Doeggg
Miranda
Xxx


4 opmerkingen:

  1. durvina proficiat en jij bedankt voor de leuke verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Durvina!
    En Miranda bedankt voor de verloting!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    Het is volgens mij mijn lucky week, 2 prijzen in een week.
    Bedankt voor het winnen van de leuke candy.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Durvina heeft volgens mij een tuin vol klavertjes 4...het kan daar niet op, hartstikke leuk, ook dat serieuze koppie van je dochtertje!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen