woensdag 20 april 2011

Paaskaartje voor derwent

Hallo,
Ik ben gast designer bij alles met en over derwent
Ik heb vorige week een stempeltje gewonnen (het stempeltje van het kaartje onder dit bericht)


Hier heb ik de grootste ovaal van spelbinders gebruikt en een een easelcard van gemaakt
Het onderwerp was pasen en dan iets met eieren en/of paashaas
Vandaar dit ei kaartje en een magnolia in een hazen pak
Gras sprietjes geknipt
en een takje van crealies 
Gehaakte bloem en gehaakte vlinder
Afdrukje is ingekleurd met derwent
lintje en wat stras steentjes
Vrolijk pasen is een digi die ik ergens in blogland gevonden heb (helaas weet niet meer waar maar als ik het weer vind zal ik het nog even melden) 

Groetjes en tot snel
Liefs, Miranda


6 opmerkingen:

  1. deze is ook lief gemaakt . Leuk model zo.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie paaskaart heb je gemaakt, mooi het bloemetjes met blaadjes op de voorgronde en het gras heb je er ook zo mooi bijgemaakt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Miranda!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk paaskaartje is het geworden, Miranda!! Leuk zo’n easelkaart is een ovaal vorm!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi miranda,

    morgen komt mijn juf bij ons kaarten maken met de zoon.

    Groetjes van Noa

    BeantwoordenVerwijderen