maandag 18 april 2011

Verjaardag

Hallo,
Hier nog een kaartje van mijn kant
De aankomende 3 weken zal er niet veel op mijn blog verschijnen ben ik bang
Ik heb het a.s. week zoooo druk en dan ga ik 2 weken op vakantie !!!
Maar je weet maar nooit misschien vind ik nog ergens een gaatje


Dit kaartje met Distress bewerkt (de eerste die ik alleen heb gedaan)
Vind hem zelf wel aardig gelukt maar kan altijd beter, dus maar lekker veel oefenen !


Ik zag bij verschillende blog vriendjes van die houten figuurtjes en die vond ik zo leuk dat ik ze zelf ook maar eens ben gaan opzoeken !
Takje van crealies en nog wat parels erbij 
Het papier komt uit de doa@ding kit volgens mij februari ???
Ik heb er verjaardag opgestempeld

Ik wil meedoen met de challenge bij Just magnolia - Verjaardag 
En bij Karen Doodles - alles mag 

Fijne zonnige week en tot snel
Liefs, Miranda
xxx

17 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en die houten figuurtjes zie je inderdaad steeds vaker en ze zijn ook heel leuk!
    Boffered, lekker op vakantie zo vroeg in het jaar maar als wij dit weer houden is thuis blijven ook geen straf toch?

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart is het geworden Miranda.
    Fijne vakantie met heel mooi weer.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Miranda.
    Wens je een fijne vakantie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Miranda, en inderdaad die houten figuurtjes zijn schattig. Leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is very pretty dear. THanks for joining us at JM and Hanglar hon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou Miranda, wat een mooierd is dit, prachtige kleuren
    Geniet van je vakantie. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje en alvast een
    hele fijne vakantie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,

    Hoe is het ermee?
    Tevreden over je aquarellpapier?
    Alvast een fijne vakantie toegewenst.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje, het papier heb je mooi gecombineerd, heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart!
    Veel plezier op vakantie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje!! Inderdaad een leuke houten bloem!
    Succes met de challenge en een hele fijne vakantie!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverd en super gedaan meid met de distress. het is inderdaad veel oefenen,maar ik vind het zoo leuk alleen mislukt er altijd in mijn ogen wel iets,maar blijven oefen...
    Lekker vakantie geniet ervan!! het is zo over heeft heeft Merit 1 week Arnoud niets dus worden er niet veel plannen gemaakt,jammer hoor voordat wij weer eens op vakantie gaan,zijn we denk ik met zijn tweetjes HiHi)ze hebben heel vaak niet teglijk vakantie en nu loopt arnoud weer stage dus het gaat vanzelf over,neem het ervan zou ik zeggen!!!Lekker genieten,neem dan ook dit weer mee...

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Miranda!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. this is so pretty Miranda, I love the colours and your sweet Tilda...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda wat een mooi kaartje is dit zeg! Dat distress kleuren gaat je al goed af hoor. Ik zag dat je ook mee wilt doen met mijn candy, maar dan moet je wel óok de banner van Especial and More op je blog zetten, anders is het niet volgens de regels. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen