dinsdag 24 mei 2011

DT call

Hallo,
Gister zat ik zomaar bij iedereen te bloggen en toen kwam ik de DT call van Krea 'Teja' tegen 
Je moet een kaartje maken speciaal voor deze uitdaging en vertellen waarom je bij het  designer  van Krea'Teja' zou passen
Dat is wel heel moeilijk maar ga het toch proberen
Zowiezo voor de liefde van kaarten en andere creaties maken 
Het toch wel hobby nr. 1 is bij mij en ik denk dat ik ook erg gedreven ben
Ik nog veel kan en moet leren maar dat mij projectjes steeds beter worden 
Ik heel veel magnolia bij Thea voorbij zie komen en dat is bij mij toch echt mijn stempel !!!
En dat ik er natuurlijk heel veel zin in heb !!!

Zo nu over het kaartje
Magnolia ingekleurd met distress (gaat steeds iets beter)


Papier is van Maja Design - Crea diem 
Lintje uit de voorraad
takjes van crealies


De bloem is zelf gemaakt met een gestippelde brad in het midden
houten bloem erbij en die bewerkt met stickles


Klein bosje rozen en de langen takken 
2 vlinders met de vlinder pons

Nu maar heel hard duimen en ben benieuwd naar jullie reacties

Liefs, 
Miranda
xxx

4 opmerkingen:

  1. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en veel succes met de DT call

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie details zitten er op je kaartje...veel succes met de DT-call!

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. via Renata kwam ik op je blog & heb lekker even rond gesnuffeld ;) je maakt echt prachtige kaartjes! ik heb me ook gelijk aangemeld als volger.
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen