zaterdag 28 mei 2011

Foto Boekje

Hallo,

Van de week aardig bezig geweest
Ik had dit boekje al op meerdere blogs gezien en vond het altijd zo leuk
Nu zag ik een duidelijke beschrijving bij Just a note 
Dus ben daar maar mee aan de gang gegaan !


Op de voorkant hartje geplakt met cuttlebug gemaakt
En de R en N uitgestansd  
Nog wat touw erbij


Een blauw lintje om de boel te kunnen sluiten 


Het papier is van  Prima Marketing - Madeleine Colletion


Toen ben ik pasfoto's van de kids gaan uitzoeken en heb ze in willekeurige volgorde erin geplakt en er hier en daar een sterretje, knoopje of een frame bij geplakt









Zelf ben ik er zeer te vrede over en ga zeker nog eens zo'n boekje maken !

Lieve groetjes en tot na het weekend
Liefs,
Miranda

12 opmerkingen:

  1. super gaaf boekje heb je gemaakt, leuk gedaan met de pasfoto's.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er even gelikt uit, hartstikke goed gedaan en bedankt voor de link voor een beschrijving...........wie weet doe ik ook ooit een poging (ben heel slechts in andere dingen dan kaartjes!).

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige boekje, Miranda! Leuk om op deze manier de foto's te verwerken.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk dit boekje, echt mooi gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    een schitterend boekje!

    heel mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een super gaaf boekje en leuk
    papier heb je ervoor gebruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zo’n fotoboekje, het is erg mooi geworden!! En wat een lieve foto’s!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er geweldig uit zeg.
    Kijk maar uit dat je niet verslaaft raakt aan dit soort projektjes.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een prachtig boekje geworden

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Leuk dat je volger bent geworden!
    Sorry dat ik nu pas reageer, maar het ging steeds fout...
    Wat een leuk fotoboekje, zal wel behoorlijk wat tijd in zitten!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,

    Wat heb je het boekje mooi aangekleed. Ik heb al eerder gekeken maar kreeg het niet voor elkaar om te reageren. Ik ben nu het boekje aan het maken voor de juf van school met alle kinderen erin. Als het af is dan zal ik het ook plaatsen op mijn blog. Leuk dat je ook meedoet met de candy.

    Groetjes uut middelharnis,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen