zondag 8 mei 2011

Vakantie, Borsato en tante geworden

Hallo,

Zo, 2 weken niet op de blog geweest maar het was ook zo'n mooie weer
Ik heb niet geknutseld in de vakantie, ben er niet aan toe gekomen
Van de week maar een inhaal slag maken (als ik door de was enz. heen ben)

Ben Gister nacht weer tante geworden, het is zo'n lief popje
Het is een meisje en heet Femke !!

Ook nog naar Borsato geweest met mijn lieve vriendin, wat hebben we genoten en gelachen
We hebben heerlijk in een hotel geslapen en genoten van een lekker ontbijt buffet
Nu ben ik versleten en komen zo man en kids weer thuis van de camping met heeeeel veeeeel was !!!

Hoop van de week weer bij jullie langs te komen en alle mooie creaties te bewonderen !
Groetjes en voor iedereen nog een fijne zondag
Liefs, Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat heb jij het leuk gehad, toffe vakantie, concert en tante geworden..feest!!!!
    Sterkte met de was en strijk!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel hoogtepunten bij elkaar!
    En gefeliciteerd dat je weer tante bent geworden.
    Het is een schatje(ik heb haar vanmiddag even snel bewonderd!)

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou meid wat een boel belevenissen hihi, leuk dat je weer op de blogs bent

    BeantwoordenVerwijderen