maandag 15 augustus 2011

2 de kaartje Hip Hip Hooray

Daar ben ik weer
Ik heb een kaartje gemaakt vanmiddag
Naar aanleiding van de sketch van Simply Magnolia


Ik heb Tilda met maar 1 kleurpotlood van derwent (dove Grey) ingekleurd, alleen voor de huid het ik huidskleur genomen
Dit is de opdracht bij alles over en met derwent
En bij The official magnolia inspiration challenge is ook de opdracht 1 kleur
Nog wat swirls erbij gestempeld en een zilver lintje
Bloemen van de retro pons met een glimmertje in het midden
De takjes zijn van crealies


Papier is van vorig jaar heb ik op de krea doe beurs gekocht
De tekst is van de cuttle bug 


Ik ben een inhaal slag aan het maken met mijn kaartjes dus wie weet heb ik er morgen weer wel 1

Fijne avond
Liefs,
Miranda
Xxx

13 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Miranda.
    Ik ben al benieuwd naar je volgende.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda, wat mooi, ik wil het zelf ook eens proberen zo met maar 1 kleur, maar heb nog niet helemaal het idee hoe ik dit aan ga pakken. Je kunt hem wellicht ook insturen bij Tomic ( http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/08/challenge-11-monochromatic.html) daar is de challenge nu ook monochromatic.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje! Knap in 1 kleur gehouden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Ik vind het reuze knap met 1 kleur zoiets moois te maken!!
    schitterende kaart.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat mooi zo in het zwart/grijs, knap ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er prachtig uit, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart en zo knap in een kleur!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Miran. Zo mooi in 1 kleur!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Miranda! Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Miranda, it's so gorgeous, love the matching DP, punch flowers and the cute star.
    Thanks for joining TOMIC, hope to see you again.
    hugs from Indonesia,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Wat een leuke kaart zeg.Mooi zo in 1 kleur.
    bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card Miranda and that star looks great! Thanks for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen